Σε μια πρωτοποριακή κίνηση για τον κλάδο, η Συντεχνία Αρτοποιών Αθηνών Προαστίων Περιχώρων (ΣΑΑΠΠ) ξεκίνησε για πρώτη φορά στην ιστορία της μια στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια στο διαδίκτυο. Η εκστρατεία ξεκίνησε στις αρχές Σεπτεμβρίου και θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με στόχο την ανάδειξη της αξίας του παραδοσιακού αρτοποιείου της γειτονιάς.
Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας είναι απλό αλλά ισχυρό: “Φρέσκια ζύμη, φρέσκο ψωμί, μόνο στον φούρνο της γειτονιάς”. Η ΣΑΑΠΠ επιδιώκει να τονίσει την ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στο ψωμί που ζυμώνεται και ψήνεται καθημερινά στον φούρνο και στα προϊόντα που προσφέρουν τα πρατήρια και τα σούπερ μάρκετ, τα οποία συχνά βασίζονται σε κατεψυγμένη ζύμη.
Η καμπάνια έχει ως στόχο να υπενθυμίσει στους καταναλωτές την ανώτερη ποιότητα, τη φρεσκάδα και την παράδοση που αντιπροσωπεύει ο φούρνος της γειτονιάς, ενισχύοντας έτσι την τοπική αγορά και την επιχείρηση του αρτοποιού.
Όλα τα μέλη της ΣΑΑΠΠ μπορούν να μοιραστούν το βίντεο στα social media τους ώστε να διαδοθεί περισσότερο το μήνυμά μας στους καταναλωτές.
Η ΣΑΑΠΠ έχει προγραμματίσει να ενισχύσει τη διαφημιστική της παρουσία με ειδικές καμπάνιες για κάθε εποχή, όπως τα Χριστούγεννα, την Καθαρά Δευτέρα (με τη λαγάνα) και το Πάσχα, υπενθυμίζοντας σε όλους ότι ο παραδοσιακός φούρνος, τα μέλη της ΣΑΑΠΠ, βρίσκεται πάντα δίπλα τους, προσφέροντας γνήσιες γεύσεις και ποιότητα.
Δείτε το βίντεο