Οι Τεχνικές Σχολές Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ηρακλείου διοργανώνουν σεμινάριο με θέμα «Εξειδίκευση σε marketing/πωλήσεις από την Γερμανική Σχολή Αρτοποιίας Στουτγκάρδης». Το σεμινάριο θα ξεκινήσει στις 18/03 /2025 και θα είναι αποκλειστικα εξ αποστάσεως μέσω σύγχρονης τηλεεκπαίδευσης!!!
Όλα τα μαθήματα θα βιντεοσκοπηθούν και θα είναι διαθέσιμα την επόμενη ημέρα.
Aπευθύνεται σε:
Πωλητές και υπάλληλοι αρτοποιείων που επιθυμούν να βελτιώσουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες.
Ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν μια ισχυρή στρατηγική πωλήσεων και marketing.
Όσοι επιθυμούν να μάθουν πώς να δημιουργούν μια πιο ελκυστική και επικερδή εμπειρία για τον πελάτη τους.
Η επιτυχία στις πωλήσεις ενός αρτοποιείου δεν βασίζεται μόνο στην ποιότητα των προϊόντων, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται και προωθούνται στον πελάτη.
Από την τέχνη της σωστής συνομιλίας με τον πελάτη μέχρι τη στρατηγική τοποθέτηση διαφημιστικού περιεχομένου στα social media, κάθε πτυχή των πωλήσεων παίζει καθοριστικό ρόλο στην αύξηση των εσόδων και τη δημιουργία πιστών πελατών.
Αυτό το εξειδικευμένο σεμινάριο που έχει τη σφραγίδα της Akademie Deutsches Bäckerhandwerk Südwest e.V της Στουτγκάρδης έχει σχεδιαστεί για επαγγελματίες του κλάδου της αρτοποιίας που επιθυμούν να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους, να ενισχύσουν τη σχέση με τον πελάτη και να δημιουργήσουν μια ελκυστική αγοραστική εμπειρία.
Μέσα από πρακτικές ασκήσεις και στοχευμένη θεωρία, οι συμμετέχοντες θα μάθουν:
Πώς να διεξάγουν αποτελεσματικές συνομιλίες πώλησης.
Πώς να χειρίζονται αντιρρήσεις και παράπονα πελατών με επαγγελματισμό.
Πώς να αξιοποιούν το storytelling και τα social media για να ενισχύσουν την επιρροή τους.
Πώς να βελτιστοποιήσουν την παρουσίαση των προϊόντων για μεγαλύτερη αγοραστική απήχηση.
Είτε είστε πωλητής στο κατάστημα είτε διαχειρίζεστε τη στρατηγική marketing, αυτό το σεμινάριο θα σας εξοπλίσει με τα απαραίτητα εργαλεία για να ανεβάσετε τις πωλήσεις σας στο επόμενο επίπεδο!
Θεματικές Ενότητες
Η Δύναμη της Συνομιλίας με τον Πελάτη
• Η γλώσσα του σώματος στις πωλήσεις
• Δομή μιας αποτελεσματικής παρουσίασης προϊόντων
• Τεχνικές ερωτήσεων για αύξηση των πωλήσεων
• Ενεργή συμβουλευτική και upselling
Marketing & Storytelling: Η Σύνδεση με τον Πελάτη
• Βασικές αρχές marketing
• Σωστή τοποθέτηση διαφημίσεων
• Χρήση εικόνων και περιγραφών για ενίσχυση των προϊόντων
• Storytelling: Πώς να διηγείστε την ιστορία των προϊόντων σας
• Δημιουργία περιεχομένου για social media
• Σχεδιασμός διαφημιστικού πλάνου
Διαχείριση Πελατών σε Δύσκολες Καταστάσεις
• Αντιμετώπιση μεγάλου όγκου πελατών
• Διαχείριση παραπόνων και αντιρρήσεων
• Αντιμετώπιση αγχωτικών καταστάσεων στο χώρο εργασίας
• Επίλυση συγκρούσεων μεταξύ πελατών
Προβολή & Παρουσίαση Προϊόντων
• Ελκυστική παρουσίαση αρτοποιημάτων
• Σωστή τοποθέτηση προσφορών
• Διαχείριση και παρουσίαση προϊόντων κατά τη διάρκεια της ημέρας
• Διακοσμητικά στοιχεία για τον πάγκο και τα προϊόντα
• Διατήρηση πλούσιας βιτρίνας, ακόμη και με περιορισμένα αποθέματα
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά εξ αποστάσεως και θα μαγνητοσκοπηθεί ώστε οι συμμετέχοντες να έχουν τη δυνατότητα να το παρακολουθήσουν ξανά για δύο βδομάδες.
Γλώσσα υλοποίησης: Το σεμινάριο διεξάγεται στην Αγγλική γλώσσα με Ελληνική μεταγλώττιση.
Το σεμινάριο θα έχει συνολική διάρκεια 10 διδακτικές ώρες
Θα υλοποιηθεί σε δύο ημέρες:
Τρίτη 18/03 16:00-20:15
Τετάρτη 19/03 16:00-20:15
Τιμή 80€* ανά συμμετοχή
*Παρέχονται ειδικές εκπτώσεις 10%: σε ανέργους,AMEA, φοιτητές, ομαδικές εγγραφές τριών ατόμων, επιχειρήσεις και σε προεξόφληση σεμιναρίου 2 εβδομάδες πριν την έναρξη.
Πληροφοριές και δηλώσεις συμμετοχής ΕΔΩ
Εισηγήτρια:
Η Johanna Uhl είναι μια αφοσιωμένη και καταξιωμένη επαγγελματίας στον τομέα της αρτοποιίας και της ζαχαροπλαστικής, συνδυάζοντας πρακτική εμπειρία με ακαδημαϊκή εξέλιξη.
Γεννημένη το 1995 στη Γερμανία, απέκτησε γερές βάσεις μέσα από τη μαθητεία της στο Café Edinger Bakery, προτού εξελιχθεί σε πιστοποιημένη αρτοποιό το 2019.
Η επαγγελματική της πορεία την οδήγησε σε καταξιωμένους χώρους, όπως το Burghotel Oberlech στην Αυστρία και η Akademie Deutsches Bäckerhandwerk στη Στουτγάρδη, όπου ανέπτυξε δεξιότητες τόσο στη διαχείριση όσο και στη δημιουργία αρτοποιημάτων.
Σήμερα, σπουδάζει Επικοινωνία στο Πανεπιστήμιο Hohenheim, συνδυάζοντας το πάθος της για τις γαστρονομικές τέχνες με στρατηγικές επιχειρηματικές γνώσεις.
Η εξειδίκευσή της στη διαχείριση πωλήσεων, σε συνδυασμό με την άριστη γνώση ψηφιακών εργαλείων όπως το Adobe Creative Cloud και το MS Office, την καθιστούν μια σύγχρονη επαγγελματία που γεφυρώνει την παραδοσιακή τεχνική με τη σύγχρονη καινοτομία